InstallFest - Re: Je ucast verejna? Ano,ale...

d.talir na sh.cvut.cz d.talir na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 26 00:59:49 CET 2001

  No vidim ze v linuxove komunite se nikdy nic moc dlouho neututla.
Takze veci se maji takhle:  Jedna se o akci zastitenou CVUT
(nektera jednani teprve probehnou takze nechci predbihat). Ucast
je verejna, ale v pripade velkeho zajmu budou uprednostneni
studenti CVUT, zejmena pokud jde o ucast s pocitacem.
  Blizsi info na strankach. (installfest.sh.cvut.cz)
   Za povsimnuti take stojize nektera temata jeste nemaji sve
prednasejici. Pokud mate co rict a chcete neco ostatnim povedet,
mate moznost (kontakt na organizatory je opet na strance).

                                  Za organizacni tym
                                        Dusan Talir