potrebuji radu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Únor 26 06:58:45 CET 2001

> nainstaloval jsem si Linux Rad Hat 7.0 a chtel jsem i nejaké desktop
> rozhraní. Ale nepodařilo se mi deteknout monitor (znacka? - max 1024x768
> na 87/60Hz) nebo graf kartu (GeForce 2MX). Nemohli byste mi poradit, jak
> ji přes příkazovou řádku nakonfigurovat, popr. kde stáhnou nejaky patch.
> Dekuji Klimax

Dobre rano,
Zkuste to prikazem setup. Ten sdruzuje nekolikero konfiguraci pres radku a
nastaveni x-serveru je mezi tim. Az vam bude dobre behat x-server (test je
soucasti konfigurace), pak se teprve venujte desktop rozhrani.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz