potrebuji radu

Květoslav Kocek kocek na cl.jokaplus.cz
Pondělí Únor 26 09:06:06 CET 2001

Jak zkonfigurovat GeForce2MX je na hardware.penguin.cz
Presneji:
http://hardware.penguin.cz/hwzaznam.php3?druh=406
Delal jsem to podle toho a v pohode to bezi.
--
(...)      Slavek
dobrej na kamarad.cz

>nainstaloval jsem si Linux Rad Hat 7.0 a chtel jsem i nejaké
desktop rozhraní. Ale nepodařilo se mi deteknout monitor
(znacka? - max 1024x768 na 87/60Hz) nebo graf kartu (GeForce
2MX). Nemohli byste mi poradit, jak ji přes příkazovou řádku
nakonfigurovat, popr. kde stáhnou nejaky patch.