pomalost LINUXU a Lenin

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pondělí Únor 26 10:34:02 CET 2001

Martin Dvorak wrote:

>  kdyz je od uzivatele chteno
> tak malo : aby umel cist, aby umel cist anglicky a aby se nebal
> experimentovat... je to mnoho? cist musi umet tak jako tak, bez anglictiny
> se nehne i v beznem zivote a experimentovat?

takhle jsem si jednou zaexperimentoval s adresarem /dev a od te doby
neexistovala konzole :)
Nakonec jsem to vzdal a preinstaloval. Holt experimentovat jako root se
nevyplaci...

> presne jaxem rikal, kdo neni
> ochotny platit,musi studovat a studovat a ucit se. btw. on lenin nebyl zase
> uplny magor ;-)))))

ted je otazka, jestli to bylo dobre nebo spatne...  :O)

PHampl

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821