Rekompilace kernelu pro 386

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Únor 26 09:55:06 CET 2001

ZS:
> Dobrý den, mám problém s kernelem (2.2.14). Nainstaloval jsem na disk
RH6.2
> a disk jsem pak přenesl do 386 8MB. Po rozbalení kernelu na 386 se napíše,
> že nepodporuje broken WP a že mám kernel rekompilovat? Jak to mám panebože
> udělat? Na té 386 už není prostor pro zdrojáky jádra a není tam ani gcc a
> make. Na druhém kompu, kde jsem to instaloval, je vše. Jde to na 386
> překompilovat na 686??

Jo, pokud date make menuconfig, tak volba procesoru je tusim hned v prvni
nabidce...

DJ:
> Pokud si nakonfigurujes kernel podle tvych predstav a pro 386 tak ho muzes
> bez obav prelozit i na te 686 a pak ho nalit na tu 386.
> Spise se zamysli nad tim kde muze byt chyba, IMHO distribuce byvaji
vetsinou
> kompilovany pro 386 bez koprocesoru aby jely vsude (nemas toho RH nahodou
pro
> 686?)

ZS:
> Prave ze asi mam pro 686. Nevim, jak to nastavit primo u instalace, aby se
> instalovala pro 386, protoze rpm s kernelem pro 386 na CD je ...
> fakt nevim ...

Konkretne u RH 6.2 jsou dva rpm balicky s jadrem. Jednen 586.rpm, druhy
386.rpm. Pri instalaci jsem nikde nenasel moznost zvolit, takze soudim, ze
instalak se rozhodne sam podle detekovaneho procesoru, coz znamena, ze
nainstaluje 586.rpm. Nebyl by problem po instalaci ty jadra prohodit, ale
mam pocit, ze jadro v balicku 386.rpm je nejake nefunkcni.
Takze doporucuji rekompilaci (viz. poznamka vyse).

S pozdravem Zdenek Bohm