pomalost LINUXU

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pondělí Únor 26 11:13:54 CET 2001

Nevim jak Vas ale me rohodne nebavi stale cekat na obludne velike service
paky  Firmy M$. Zvlaste u tak citlive
zalezitosti jakou jsou Intrenet/intranet servery. A stale  restartovani
serveru kuli nejakejm zmenam konfigurace me take nebavi.
Nastavovani nekterych sluzeb je primo k uklikani a stejne si nejsem casto
jist ze jsem neco nezapomnel.
Tisk nastavenych veci je casto zhola nemozny Oproti textovim souborum v
linuxu. :))
Dalsi veci ketrou "strasne miluji" je rikat nekomu kam ma kliknou aby se
proklikal nekam kde prehodi "Tuflik Soupatko", sledovat licence Uzivatelu ci
pocitacu :))))))
Dalsi myslim si ze nezanedbatelnou vyhodou je, ze k tomu abych se dostal k
novim technologiim nemusim cekat takovou dobu
a pokud jsem trochu hravi (jo to jsem a strasne) muzu si snimy hrat mnohem
drive nez u Jinych komercnich programu.

Radeji travim o den dele s konfiguraci Linuxu (no nekdo uz ma konfiguracni
soubory pripravene a staci jenom pozmenit par veci . )  popripadne sem tam
nekdy prekompilovat jisteho Demona na novejsi verzi. Nez s hruzou sledovat
zda nahodou nekdo prinejmensim nepozmeni firemni stranky do doby, nez se
jista nejmenovana spolecnost rozhodne vydati Service pak . (  ke kteremu je
nekdy problem se vubec doklikat . :))

Mejte se moc hezky .
Michal Gros.