PPP

Peter Macko Peter.Macko na fedu.uniba.sk
Pondělí Únor 26 11:48:30 CET 2001

Nazdar lidi,
mam tu mensi problem. Asi 2 tyzdne mi pod linuxom bezalo ppp pripojenie dvoch
lokalnych sieti. Jedneho dna prestalo bezat. Neviete co sa mohlo stat?

pppd sa spustalo automaticky z /etc/inittab:
	s1:23:respawn:/usr/sbin/pppd /dev/ttyS1 115200

prikaz ps mi ukazuje, ze pppd demon bezi.
ifconfig mi ukazuje, ze bezi iba eth0, lo a ppp0 nie.
Ked to este fungovalo, vypisovali sa mi na obrazovku informacie o ppp pripojeni,
zdrojova a cielova stanica, cas pripojenia, stav linky atd. Uz sa to nevypisuje.

Ak dam ifconfig ppp0 up, dostanem odpoved:
	ppp: ppp0 not active
	SIOCSIFFLAGS: No such device or address

Obsah suborov:
options.ttyS1:
	crtscts
	mru 576
	mtu 576
	passive
	addr:dstaddr
	-chap
	modem
	noauth
	-pap
	-detach

ip-up.local:
	#!/bin/sh

	PATH=/bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin

	INTERFACE=`echo $1 | sed 's/[0-9]$//'`
	if [ "$INTERFACE" = "ippp" ]; then
	    cp -f /etc/resolv.conf /etc/resolv.conf_isdnbak >& /dev/null
	fi
	route add -net xx.xx.xx.x netmask xx.xx.xx.xx gw xx.xx.xx.xx dev ppp0

Dakujem za radu

Peter Macko