Oracle na RH6.2CZ

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pondělí Únor 26 14:09:16 CET 2001

hlasim uspech v instalaci Oracle8i na cesky RedHat6.2. Nejdriv to
kolabovalo hned po spusteni. Pak jsem nastavil LANG=en, LC_ALL=en_EN a
no problem. Kupodivu to skutecne musi byt en_EN, kdyz se da en_US, tak
to kolabuje jako s cestinou.
Akorat byl problem nastavit to jenom pro uzivatele oracle, az jsem se
nakonec proklikal k souboru /etc/sysconfig/i18n a tam dal jeden if...

jestli otravuju s hloupostma, tere kazdy zna, omlouvam se, akorat jsem
mel hroznou radost.
PHampl

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821