PHP+MySQL z RPM

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Únor 26 13:30:15 CET 2001

Jirka Mares wrote:

> Zdravim
>
> Lze nainstalovat PHP s MySQL podporou z RPM baliku? (ze zdrojaku to umim)
> Domnival jsem se, ze k tomu bude slouzit balik php-mysql-4.0.3pl1.i386.rpm, ale ten nainstalovany mam. Stejne tak mam nainstalovanu MySQL a PHP 4ku. Kdyz dam ale PHPinfo(), tak se mi v polozce "Configure command" objevuje "-without mysql".

Jo, to byva tim, ze ta konkretni binarka casto je kompilovana BEZ MySQL
a BEZ dalsich rozsireni. Nasledne jsou prikompilovana ta rozsireni.
Ve vystupu phpinfo se spis podivejte, zdali tam je cela sekce o MySQL.
Pokud ne, je to spatne. Co se RPM baliky pro php tyka, byva
potreba php-VERZE plus mod_php-VERZE a pak jednotlive php-NECO-VERZE.
Vlastni zapinani/vypinani dynamickych casti php se dela
v prislusnem php.ini (/etc/php.ini) pomoci extension=mysql (napr.).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz