Jak rozbalit prilohu application/ms-tnef ?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Únor 26 14:05:24 CET 2001

:> nekdy se mi stane ze mi nekdo posle z WIN neco mailem, ale je to zabalene
:> jako application/ms-tnef a ja to nemuzu nicim otevrit (v linuxu). Jde to
:> nejak rozbalit ???

http://freshmeat.net/projects/tnef/

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting