OT:FreeBSD & inittab

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 26 18:31:18 CET 2001

vojtech.moravek na cz.worldonline.com <vojtech.moravek na cz.worldonline.com> wrote:
> Dobry den,
> mohl by mi nekdo poradit na moji OT otazku.
> Nejak se nemuzu dopatrat jak nahradit v BSD systemech inittab.

Nejak mi unika smysl toho, co vlastne chcete udelat. V BSD systemech
je inicializace systemu pojata s trochu jinou filozofii.

PS: Namet na FAQ nebo na dodatek na konci prispevku: Dotazy k FreeBSD
smerujte do konference, do ktere je mozne se prihlasit tak, ze zaslete
dopis s obsahem "subscribe users-l" na adresu majordomo na FreeBSD.cz.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science