xterminal nejde prihlasovaci okno

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 26 19:35:58 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001, Michal Sviga wrote:

> V Xaccess mam *
> V xdm-config jsem zakomentoval radku DisplayManager.requestPort:         0
> V Xservers mam
> #:0 local /usr/X11R6/bin/X
> terminal:0 foreign

Tady by jeste bylo zajimave vedet, ktere z tech souboru jsou na klientovi
a ktere na serveru.

> Povolil jsem xhost pro terminal.
> Oboji je RH 6.2 CZ
>
> Po spusteni X -query server
> se mi pusti X, ale pouze mrizkovane pozadi a krizek od mysi. Nic jineho. Nemuzu
> tam zaboha dostat prihlasovaci okno.

Muj tip je, ze nebezi xdm (kdm, gdm). Urcite to nekde hlasi nejcou chybu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.