ssl a IE (Error occurred in the secured channel support)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 26 19:38:41 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001 tief na hit.sk wrote:

> Nainstaloval som si apache-a a mod_ssl
> s poslednych update s redhat7.0.
> Vygeneroval som si testovaci kluc, vsetko fungovalo
> super na Netscape Navigatore (4.7X ).
> Len co som skusil IE zacalo mi to vypisovat
> hore uvedenu hlasku, pricom v logu www servera
> nie je ani zmienka o pokuse sa pripojit na www-cko.
> Zaujimave je ze na niektorych browseroch to ide, to znamena
> ze normalne zobrazi stranku. Neviete niekto co stym ???
> Explorery som skusal aj 4kove aj 5kove.

Podle me je to tim, ze Vam tam chybi tyhle dve radky v konfiguraku

SSLSessionCache         dbm:/var/httpd/ssl_scache
SSLSessionCacheTimeout  300

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.