Shanim: Disk Conner CP2024

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Únor 27 00:14:13 CET 2001

Velmi se omlouvam za obtezovani OT hardwarem , ale po prostudovani
Meta-FAQ jsem nedospel k zaveru, ze bych to sem nesmel poslat (a krome
toho nevim, kde jinde se koncentruji lidi sbirajici ruzny "odpad" typu
386SX a delajici z toho linuxove superstroje ;-)

Proto se ptam, zda nekdo nemate jeste funkcni 2.5'' HDD presne typu v
%subj% . Ma kapacitu 20MB (ano mega).

Velmi bych ho uvital, nebot prave mi odesel v jinak peknem subnotebooku
Olivetti Quaderno ktere nema moznost nic pro HDD v biosu nastavovat a s
jinymi typy to nechodi (zkousel jsem 60MB) patrne ma natvrdo v biosu
nastaveni CHS presne tohoto typu. Nechce se mi s nim jeste rozloucit ;-((
(behal mi na nem emTeX - lepsi nez Palm/Piloty apod a tesil jsem se jak si
na nem nainstaluju skoroLinux (ten pro 8086) ale stale jsem se k tomu
nedostal.

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *