vyladeni systemu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 27 07:38:51 CET 2001

On Sat, Feb 24, 2001 at 08:23:58PM +0100, Dalibor Straka wrote:
> Dobry den
>
> prehlavam zvukove soubory MOD. Ale pod linuxem (ta pomalost je urcite
> moje chyba) to zle nestiha (nehraje ale skube) pouzivam mikmod. Jadro
> (2.4.1-pre7) je nakonfigurovane perfektne. Myslite ze by zasadne pomohlo
> prekompilovat mikmod pro 486 a esound a audiofile taktez? Jinak pameti
> mam 32MB a zvukovku SB16. Pameti je dost a system neswapuje. (taky tam
> toho moc nebezi). V dobe prehravani to byl jediny "bezici" proces.
Ahoj,

esound neni dobry napad, pouzij optimalizace pro 486, zbytecnosti z neho vyraz.

btw. ja jsem na 386 dracil s nasledujicimi prerhavaci. Stahni si je a vyzkousej,
na 486 by se sekat nemely (pokud by jsi nemel nejaky brutalni 32 kanalovalovy
mod)

  * tracker
  * xmp (http://xmp.helllabs.org/pkg/latest/)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz