Mustek ScanExpress 1200 CP

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 27 08:52:33 CET 2001

On Tue, Feb 27, 2001 at 08:25:59AM +0100, Miroslav Lednicky wrote:
> Dobry den!
>
>     Provozuje nekdo scanner Mustek ScanExpress 1200 CP
> pod Linuxem? Dival jsem se na stranku programu SANE,
> tam jsou nejake paralelni Mustek scannery vyjmenovane
> v alfa verzi. Konkretne tento tam ovsem zminovan neni.
Ahoj,

  O tomhle scanneru premyslim take. V sane sice neni, nicmene jsem se dozvedel
od lidi, delajici ve win, ze ho pod linuxem rozchodili tak nejak jaksi omylem
a ze si s nim ani moc nehrali, takze pokud se tomu da verit...

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz