pomalost LINUXU

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Úterý Únor 27 09:09:46 CET 2001

Nepreferuji zadnou platformu, ale mohou my obhajci Win$ poradit co dal,
abych nezvysoval enormne sve naklady (studium, vymena HW apod.). Koupil jsem
Win$2000 Srv (cca 35 tis. Kc) a instaloval jsem jej na server. OK. Vcera
byla nutna reinstalace OS (jine rozdeleni partition). Win2000Srv pada pri
instalaci v autodetekci HW. Tento krok nejde obejit. Moje CD za 35 tis. je k
nicemu. Netusim co dal. Nerikam ze z Linuxem se mi neco podobneho nestalo
(Anaconda apod.). Ale vzdy jsem behem cca 2 hodin nasel reseni.

S timto threadem koncim... (zere zbytecne cas a to jsou penize).

Libor Mitrenga