Nefungujici POP3 z vnitrnich adres site

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 27 09:25:05 CET 2001

Dobry den,

Jan Šaněk napsal(a):
> Vazeni kolegove.
> V patek nas skolni server zrusil nejaky hacker. Rozhodli jsme se pro update
> serveru z RH 6.0 na RH 6.1. Dal jsem instalaci
> pomocĂ­ volby server. Vse se nam podarilo pomerne rychle obnovit, mam ale
> jeden veliky problem. Nejsem schopny
> dostat se na port 110 a tim padem mi nejede sluzba POP3.  Tuto sluzbu  jsem
> povolil v inetd.conf. Na port 25 se dostanu ale na 110 ani nĂĄhodou.
> Muze mi prosim nekdo poradit, kam se podivat. Postovni schranky nasich zaku
> stoji a oni jsou na me zli :-(

a co pocitac Kubrte? Mlci? :-)

Koukal jste se do /var/log? Kontroloval jste si, zda program,
ktery vam ma podle /etc/inetd.conf obsluhovat pop port je na svem
miste (v inetd.conf by mela byt cela cesta), zda mu neni
predrazen program tcpd (melo by to tak byt defaultne, tedy tcp
wrapper..., Co mate v /etc/host.{allow,deny}...

A dale more paranoic :-): Skutecne inetd pouziva soubor, ktery se
mu snazite predhodit jako konfigurak (tedy /etc/inetd.conf)? To
byste se taky mohl dostat na jine porty, nez jen 25 a 110 :-))).

> Dekuji
>
> Jan Sanek
>
> SPS a VOS PT Bzenec

Zdravi
Honza Marek
PS: Doufam, ze i po te reinstalaci snesete trosku humoru... :-)
--
Ing. Jan Marek
University of South Bohemia