Externi ISDN

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Únor 27 09:44:43 CET 2001

"Lumir Srch ml." wrote:
> v dostupne dokumentaci jsem se docetl, ze Linux podporuje externi
> datove ISDN zarizeni (proc by je take nepodporoval). Neni mi ovsem v
> tomto pripade zcela jasne syncPPP - pouziva ho nekdo v teto konfiguraci
> pod Linuxem? Jak se ipppd nabinduje na zarizeni - primo na /det/ttySx ?

Jo. Asi na ctyrech mistech.

Jednoduse, tyto externi zarizeni se tvari jako normalni modem s AT
prikazy a asynchronnim PPP. Konverzi async/sync PPP zajistuji v sobe
po zaslani vhodneho AT prikazu.
Takze v linuxu normalne pouzivam minicom/mgetty/pppd.

Jen jsem vymenil analog modemy za ISDN terminaly a poslal do nich par
AT prikazu a ve zbytku se nic nemenilo.

	Majkl