Nechce fungovat startx program -parametry

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Únor 27 09:22:44 CET 2001

In article <20010227013249.2181.0 na argo.troja.mff.cuni.cz>,
peak na argo.troja.mff.cuni.cz  wrote:

> Window manager dela spoustu zajimavych a potrebnych veci. Napr. se
> dockate neprijemneho prekvapeni, kdyz budete chtit neco spustit bez wm v
> PseudoColor visualu.

Ja jsem proste chci obarvit emacs, a mit moznost spustit jeste gnumeric,
ci jini sw.  Chci jej spoustet vzdy jako jeden program.  T.j.  udelam si
script, napr xed pro emacs a ten mi spusti Xka, v nich emacs pres celou
obrazovku a nic vic.  Neplanuji cokoli jineho.  Nebo chci mit moznost
spusit gnumeric jako jediny program pod Xkami, pres celou obrazovku.
S barvickymi by nemel byt problem, mam nastavenou 16 bit barevnou hloubku.

> Tak to je celkem chyba. Co to mate za verzi XFree86?

Takto, mam na svem notebooku nainstalovano Potato, s tim, ze jsem
upgradoval libc6 na 2.2.1-1.  S tim mam ted problemy.  Upgrade byl
vynucen potrebou nainstalovat sw ktery vyzadoval novejsi versi knihovny
libc6.  Stacila by i nizsi verze, ale pro problemy jsem se proupgradoval
az na vyse uvedenou. Xka jsou verze 3.3.6-11potato.

Jeste mam problemy s cestinou.  Zatim jsem je neresil.  Kdyz si pomoci
xkbsel nastavim cestinu tak mi funguje vyjma toho, ze nemuzu psat
pismenka s hackem :).  Jak pisu, zatim jsem to neresil, myslim ze kdyz
projdu archiv teto konference, tak nejaky hint najdu.

Jedna ze zajimavych cest jak dosahnout sveho pod wm je flwm, ktery si
upravim.  Zda se relativne velmi jednoduchy a dobre napsany.  Jenze
nemohu nainstalovat g++.  Nejspise je to kvuli te libc6.  Ted premyslim
jak prekompilovat gcc.

--
Radek Hnilica <Radek_Hnilica at LinuxFan dot COM>