Force otvorenie noeho okna browsera z apacha

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Únor 27 09:54:29 CET 2001

Jan Matis schrieb in Nachricht ...

>Firma ma free hosting a chcela by na tom profitovat aspon tak
>ze bude nanucovat ludom reklamu, bez toho aby zasahovala
>do zdrojakov samotnych stranok.

Na taky server sa zvycajne pozriem dvakrat - prvy a posledny krat.
To by musel byt sakra obsah, aby som sa tam vratil.

Vyskakujuce okna povazujem za obtazovanie najhrubsieho zrna
(prekonala to uz len reklama Nextry, ktora mala v banneri audio
s nejakou priblblou znelkou). Aky je problem prikazat pouzivatelom
strcit do kodu nejaky kus kodu a kontrolovat, ci to urobili?

>Tak sa chcem spytat ci ma nahodou neviete nakopnut spravnym
>smerom.

Nakopnut treba firmu, a to poriadne.

Zdravi
--