Force otvorenie noeho okna browsera z apacha

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Únor 27 12:13:02 CET 2001

:> > Na taky server sa zvycajne pozriem dvakrat - prvy a posledny krat. To
:> > by musel byt sakra obsah, aby som sa tam vratil. Nakopnut treba firmu,
:> > a to poriadne.

mozno nebudu otvarat okno .. myslim, ze zatial je predcasne hovorit akym
sposobom tu reklamu realne spravia .. mozno to bude nieco na styl floating
layer ako u geocities, co nie je az take drasticke .. dyler sa pytal na
sposob ako to spravit, takze cakal radu .. myslim, ze osobne si nemysli, ze
to je dobry napad ( ako aj dole pise :-{)) )

:> To som im povedal :) ale nepovazovali to za odpoved ... chcu si to
:> odskusat na par dni .. a kedze platia call centru za kazdy call od
:> klientov tak ich to myslim velmi rychlo prejde :) ale ja sa aspon nieco
:> naucim :)

no nevravim ...

:> ako ma pan Vajda spravne nakopol je to http://www.tangent.org/mod_layout/

clovece .. som dopadol, ked uz aj mna volas p. Vajda ..
to som si od teba naozaj nezasluzil :-{)) ved pockaj . budes nieco
potrebovat nabuduce ..

inak co sa tyka apache modulov na tangent.org, tak ich sledujem ( pasivne,
lebo nie je cas a odvaha vsetko skusat ) uz dlhsiu dobu a musim povedat, ze
napredudu a implementuju zaujimave featury ..

napr. http://www.tangent.org/mod_filter/ je tiez velmi zaujimava vec a
pokial clovek nechce do apached tahat mod_perl ( kde su filtre a sandwiches
spravene v trochu vacsom rozsahu a variabilite ), tak to moze byt cesta ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying