Jak updatovat glibc

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 27 12:14:19 CET 2001

On Tue, 27 Feb 2001, Milan Kerslager wrote:

> Melo by stacit:
>
> rpm -Uvh glibc-2.2-12-* glibc-common-2.2-12-*

Ja jsem na to taky narazil - resenim bylo --force nebo --nodeps protoze
jak je to rozdelene na dva baliky a puvodne to byl jeden balik, tak ta
zakladni cast se nechce instalovat bez te common casti a ta se nechce
instalovat protoze jeji soubory koliduji s jiz stavajicimi soubory te
stare glibc , takze nechce udelat upgrade.