samba a delka nazvu share

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Únor 27 13:48:45 CET 2001

Takze to nebude vlastnost. Hmmm... zvlastni. Nikdo jiny jste se s tim
nesetkal? Me to zlobilo u NTcek i u kratsich jmen, u Win98 jsem se
experimentalne dostal na tech 13 znaku. Oba systemy (NTsa i 98my) vidi
share bez problemu, ale nedostanou se na nej (na ostatni se stejnymi
pravy a vubec vsim ano). Asi zkusim tu sambu skompilovat sam, ona byla
instalovana z nejakeho redhatiho rpmka. Kdyztak dam vedet, jak uspeju.

Jaroslav Polacek wrote:

> Asi neodpovidam tak uplne na otazku. Mel jsem sit s NT serverem. Jak
> byl nazev share delsi nez X znaku (8 nebo kolik, uz se nepamatuju),
> tak Windoze 95 nebyly schopne je videt. NT ws byly v pohode. Co Win 95
> drazdilo nejvice, byly mozna mezery v nazvech, ktere ale NT nevadily.
> Nezkousel jsem, jestli W 98 maji stejnou botu. NT ws ti browsuji bez
> problemu? Ty W95 na me siti byly verze B, ta snad uplne nejhorsi.
> Mozna, ze to bylo tim.
>
> Jarda

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/