PHP+MySQL z RPM jeste jednou

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 27 15:12:31 CET 2001

Jirka Mares napsal:

> Tak jsem to overoval a extension=mysql je povoleno.
> Ale nasel jsem nasledujici zpravy v error_logu. Pri startovani http deamone zapise tohle:
>
> [Mon Feb 26 15:03:28 2001] [notice] caught SIGTERM, shutting down
> PHP Warning:  Unable to load dynamic library '/usr/lib/php4/mysql.so' - shared object not open in Unknown on line 0

co rika ldd /usr/lib/php4/mysql.so? Nechybi tomu nejaka knihovna? A pak si
jeste dejte pozor, ze vsechny moduly apache jsou prelozeny s versi apache,
kterou pouzivate.
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

* Joy notes some people think "Unix" is a misspelling of "Unics" which is a misspelling of "Emacs" :)