Odchozi interface

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Úterý Únor 27 16:25:41 CET 2001

Dobry den,

27.2.2001, Pavel Kankovsky napsal k `Odchozi interface':

> Pokud mate na prislusnou cilovou adresu v routovaci tabulce dva rovnocenne
> zaznamy (napr. pres eth0 a eth0:1), tak si to zrejme vybere jeden z nich
> podle toho, jak to zrovna implemenacne vyslo. Resenim je jeden z tech
> zaznamu zrusit.

Myslite z route tabulky nebo vubec?
To by mi ale nepomohlo. Chtel jsem to pro SSL web, ktery musi mit jinou IP
adresu.

> Trochu divoke je to v pripade, ze mate policy routing, kde se zohlednuje
> zdrojova IP adresa (ktera samozrejme behem vyse popisovaneho procesu neni
> znama, protoze ji ten proces ma teprve urcit). Nebudu predstirat, ze ted
> vim, jak to dela zrovna Linux, ale v nekterych systemech se oportunisticky
> pro ucely vyhledani prislusneho interfejsu predpoklada, ze zdrojova adresa
> je 0.0.0.0.

Ony nektere servery delaji zpetne overeni IP adresy pres DNS a ten
alias nebyl chvili v rev. domene, takze se pak vracely maily,
nefungovalo ftp na linux.cz a podobne.

--
S pozdravem,
  Petr Prazak