LILO + hda + vymenny scsi disk

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Únor 28 02:20:04 CET 2001

Zdravim!

Chtel bych se zepttat, jsetli je mozne nejak primet lilo, aby nabootovalo
z vymenneho scsi disku. Normalni root je na /dev/hda3.
Bohuzel, nevim, jak rict, aby se mi jadro zavedlo z /dev/sda1
(hmm.. vlastne ani nevim, jestli to scsi vidi aspon BIOS :-(((

Jedina moznost se mi zatim rysuje ulozit jadro nekam na /dev/hda, ale to se mi
moc nechce. Neni mozne nejak donutit lilo, aby nabootovalo ze scsi disku?

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Ako rozoznate skuseneho hackera od zaciatocnika?
Zaciatocnmk si mysli, ze kilobyte ma 1000 byte-ov a skuseny si mysli, ze
kilometer ma 1024 metrov.