pomalost LINUXU

Filip Uram klokan na klokan.sk
Středa Únor 28 05:16:37 CET 2001

ja len spomeniem, ze nedavno prebehla internetom sprava, ze sa idu v
testovacej prevadzke registrovat domeny s diakritikou (je mozne registrovat aj
v *.cz *.sk domene) potom este len bude bordel ;)

Filip Uram

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovensko #slovakia
ICQ: 28388895

"Unix is user-friendly -- it's just selective about its friends..."