robots.txt ???

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Únor 28 07:55:04 CET 2001

Jirka Mares wrote:

> Mel bych dotaz, ktery se sice netyka uplne primo linuxu, ale kdo jiny by mi byl schopen odpovedet lepe nez prave spravci serveru.
> Na mem Apachi se v errorlogu kazdou chvili objevuje pokus o pristup k souboru robots.txt a to z ruznych IP. Vi nekdo, co to presne znamena? Predpokladam, ze se jedna o nejake vyhledavaci automaty, ktere by mely v tomto souboru asi hledat nejake informace. Pokud to tak je, najdu nekde detailnejsi popis? (co a v jakem formatu se ma v tomto souboru nachazet).

To je soubor, po kterem se shani indexovaci roboti. Muzes tam treba zakazat
indexovani nekterych adresaru, ....

Kdyz jsem to potreboval, tak jsem popis nasel nekde pres altavistu. Dokonce v cestine.

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/