Klient pro Windows2000 terminal server

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Únor 28 08:24:10 CET 2001

Tohle je soucasti dohod mezi Citrixem a MS.
Terminal server podporuje klienty pouze Win32 (RDP protokol), pokud chcete
jine (dos, unix, mac, os2) musite nainstalovat sw od Citrixu zvane MetaFrame.
Pripravte si ale plnou penezenku, neni to levny system.

S pozdravem
Petr Zaspadlo
Petr Zapadlo