Klient pro Windows2000 terminal server

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Únor 28 08:48:04 CET 2001

> Zkousel jste nekdo to demo na http://www.tarantella.cz/ ?
> Fungovaly akorat hodiny, nic vic jsem nerozjel ani po vyzkouseni
> cca peti ruznych prohlizecu a nekolika pripojeni k inetu. :-((

Ja. Mi to pripada ako zrovnatelny produkt so SunRay Server. Ten Vas
pripoji na nejaky unix alebo cez Citrix na MS Terminal Server.

Samozrejme sa mi lubili ako to maju zabezpecene :-) Volakedy som riesil
podobny problem s NT terminal serverom. Stacilo si dat explore na adresar
a otvoril sa Vam normalny desktop, tak som si pustil explorer a "brouzdal"
po internetu. Cize vonkoncom som nepouzival iba aplikacie, ktore tam maju
vystavene :-))) Ale fungovalo pekne vsetko. Len mi trosku dlhsie trvalo,
kym postahoval vsetky tie javovske vecicky, aby sa pustil klient.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2