sco unix

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Středa Únor 28 09:40:09 CET 2001

Mate niekto skusenosti s SCO UNIX 3.2.4? Uz sa mi parkrat stalo, ze po
pouziti prikazu reboot (ked som s tym experimentoval) nevedel nastartovat.
Ale teraz to spravil kolega na ostrom servery (nepytajte sa ma preco) a
skoncilo to po restarte takouto hlaskou:

not a directory
boot not found
Cannot open
Stage 1 boot failure: error loading hd(40) /boot

Po spusteni zo zachrannych diskiet (boot, root - komplet system nabootovany
z diskiet) mi to nabootuje, viem montovat vsetky filesystemy, viem na ne
urobit fsck, viem nacitat tabulku rozdelenia disku. Problem je v tom, ze
neviem primontovat rootovu particiu na disku (je tam oznacena ako
/dev/hd0root). Hlasi sa mi ako poskodena a nejde na nu spravit ani fsck
(mozno by islo, ale vsetko chce CLEAR a nechcem to skusat)

Pri bootovani z diskety s parametrom
boot: unix root=hd(40)
sa mi zasekne po detekcii hardware.

Nabootovanie z diskiet a prikaz:
dd if=/etc/hdboot1 of=/dev/hd0a bs=1k seek=1
tiez nezabera.

Je este nejake ine riesenie ako preinstalovanie? Pripadne preinstalovat len
system a filesystemy nechat povodne?

Diky za rady

maro