Oracle na RH6.2CZ

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Únor 28 12:14:38 CET 2001

Milan Sorm wrote:

> Osobne mohu rict, ze na RH6.2CZ jsem Oracle instaloval nekolikrat (vcetne
> ruznych verzi 8i) a nikdy se potize neobjevily i pri nastavenem LANG a
> LC_CTYPE (LC_ALL nemam nastaveno nikde). Zajimalo by mne, jak se projevuje
> to kolabovani.
>
> --milan sorm

proste instalator vubec nenastartuje, prvni javovy proces spadne na nejaky
sigsegv. Opravdu to zalezelo jenom na tom, ze jsem zmenil LC_ALL na C (puvodne
jsem napsal en_EN) a to chodi, ale kdyz tam bylo cs_CS nebo en_US nebo en_GB,
tak to spadlo okamzite po startu.

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821