Oracle na RH6.2CZ

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Únor 28 12:03:07 CET 2001

Vypisy na terminal jdou a pribyvaji dumpy v adreari s tou knihovnou. (Jestli
se dobre pamatuju, bylo to libawt.so)
Problemy dela JEN promena LC_ALL, vsechny ostatni promene mohou zustat, jak
jsou a tyka se to POUZE grafickych veci (respektive veci, ktere volaji javu
dodanou s Oraclem).

Vic jsem metodou pokus omyl nezjistil a i to, ze crash udela nejaka promena
LC_* mi kdosi poradil.

Jinak moje zkusenosti s Oraclem na linuxu: bomba.

Hezky den

Honza