HPT370

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Středa Únor 28 12:28:39 CET 2001

Wed, Feb 28, 2001 ve 11:16:58AM +0100 Vita Kapicka napsal:

> No mne to chodi s Mandrake 7.2, da se sehnat na www.linux-cd.cz.
> CHodi to dobre. Mozna to bude chodit i v SuSE 7.1 nebot
> verze 6.4 taky tento radic nasla afsak nemakala s nim, zadnej
> vyzkum jsem v SuSE ale nedelal, mozna ze by to chodilo...

Zajimave a ja si vzdycky rikal, ze podobne veci jsou zalezitosti,
ktere nejsou veci distribuci (mimo defaultne predkompilovanych jader),
ale prave veci jadra.

Jinak k puvodni otazce. HPT370 neni prilis linuxem podporovana. Abych to
osvetlil, ve Win tato podpora funguje jako raid. Ale Linux k HPT370
pristupuje pouze jako k normalnimu IDE radici (aspon jadro 2.4.0).

Ale jinak mam s HPT370 dobre zkusenosti (bezi mi to jiz asi 4 mesice na
serveru s linuxem).

Luf