DocBook a konverze

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Středa Únor 28 12:41:19 CET 2001

Ciao  Drakulo,

nevim, ja to delat pres sgmltoolsy, ja to delam prostrednictvim
jade:

Vygenerovani texu:

jade -d /usr/lib/sgml/stylesheet/dsssl/docbook/nwalsh/print/docbook.dsl  -t tex
/usr/lib/sgml/declaration/xml.decl filtry.xml
jadetex filtry.tex

no a tex pak klasicky

dvips filtry.tex

narvu do PS.