ceska klavesnica - slackware/XFree4.0.2

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Únor 28 13:46:22 CET 2001

"Vitek Burda (noname2)" <burdav na cs.felk.cvut.cz> wrote:
> ja mam stejny problem, pri pouziti teto konfigurace mi ale pise cesky
> jenom pulka ceskych znaku... :(
> prepinani pomoci shift-shift je mozne ale z cesky klavesnice mi pisou
> spravne jen znaky yaie a ostatni "nedelaji nic"
>
> vzhledem k tomu, ze czech-howto uz neni zrejme moc aktualni bych prosil
> pripadne autory o napsani novejsi verze, ktera bude jiste mnohem kratsi

Czech-HOWTO je skutecne dost stare, ale pokud chcete poradit, najdete na
http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2 podkapitolku
"Mozne problemy", provedte ji krok po kroku a napiste, kde se vysledky
zacaly lisit od popisu.

Snad jenom misto uvodnich tri printenv muzete zadat

locale | grep LC_CTYPE

                                               S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229