jak nastavit Linux?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Únor 28 16:28:13 CET 2001

Jestli mohu doporucit - nedelejte to. Jestli si alespon trochu vazite
tech dat, co mate na svem pocitaci v praci. Jinak tohle je otazka, ktera
se snad ani neda vyresit pres mail. Tedy alespon ne jinak nez odkazem na
hromadku dokumentaci zvici mensi domaci knihovnicky. Samozrejme, slo by
to vyresit, dokonce i tak, aby to bylo jakz-takz bezpecne; ale na to
bych Vam snad radeji doporucil sehnat si (a zaplatit) nekoho, kdo ma s
podobnymi vecmi zkusenosti.

Tak zni muj nazor.

Václav Bužek wrote:

> Mel bych takovyhle dotaz:
> provozuji sit pod windows 98 usporadanou peer-to-peer, 3 PC se sitovymi kartami 10/100
> pres HUB. Mam bezdratove pripjeni k internetu, kde jako prijimac slouzi PC na kterem
> bezi Linux. Toto PC mam zapojene do HUBU a funguje jako server pro internet ostatnich
> pocitacu.
> Ze vzdaleneho pocitace pripojeneho do internetu bych chtel pristupovat do sve site, respektive
> jeden z PC s Win98 bych si chtel pripojit na vzdalenem pocitaci jako sitovou jednotku.
> [...]

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/