buttony bez popisu

Robert NEDBAL robik na veverka.sh.cvut.cz
Středa Únor 28 21:40:47 CET 2001

Zdravim,
mel jsem nedavno stejny problem. Pustil jsem se do upgradovani na glibc 2.2,
nejnovejsi GNOME a spousty veci kolem toho a vysledek byl ten, ze se v
aplikacich napsanych v GTK+ prestaly v nekterych widgetech zobrazovat texty.
Bohuzel jsem v tom nevypozoroval zadnou pravidelnost. Nezalezelo to na tom,
jestli to je button nebo check box, jestli to je cestina nebo anglictina.
Vrtal jsem se v tom pul dne, potom jsem preplacnul stazene balicky z
internetu temi co jsou v rh7cz a svete div se, zacalo to fungovat :))))

Tak si z toho vyberte :)

Robert

Dzurbala Juraj <dzurbala na hornad.fei.tuke.sk> wrote:

> aZdravim,
>
> v niektorych programoch (napr. gimp, xfce, ...) sa mi prestali po upgrade
> linuxu na RedHat 7.0cz zobrazovat napisy na tlacidlach, resp. sa zobrazuju
> asi len slovenske a anglicke nie. Takze napr. dotaz na naistalovanie gimpu,
> ktory ma mat tlacidla "continue" a "cancel", ma dve bezmenne tlacidla. Ako
> to dat do poriadku, vie niekto?
>
>                                                                Juro

Robert Nedbal - Czech Technical University in Prague, Czech Republic
email: R.Nedbal na sh.cvut.cz             http://www.sh.cvut.cz/~robik/
          /* Debuggers are evil. Never ever trust them. */