propojeni Linux - win98

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Leden 1 22:13:51 CET 2001

Dne Po, 01 led 2001 jste napsal(a):
> dobry den,

DD

> pokousim se spojit dva pocitace do site.  na jednom bezi Linux a na druhem
> win98. sorry, jestli to tu neni poprve, ale ja tu jsem poprve a hrabat se v
> nejakem archivu, kdyz mam dial_up ...

Dial-up ma vic lidi a preci se do archivu dokazi podivat. Je tam slusny
vyhledaci strojek. BTW: Coz si takhle napred precist Meta-FAQ?

 > mohli byste me prosim nasmerovat na nejake faq_y,
howto_cka a pod ? >

Linux Dokumentacni Projekt by mel byt zaklad

> uz jsem toho precetl spoustu, ale porad to nefakci
> furt mi neni jasny, co musi bezet na obou compech, aby se to domlvilo

Jak domluvilo? Co si od toho zadate?
Zaklad by melo byt zprovozneni TCP/IP na obou strojich.
Sdileni souboru - Samba na strane Linuxu
                       - ftp server na Linuxu, klient na Widlich
Web server - napr. Apache na Linuxu a browser na Widlich
Spousteni programu na druhem stroji - emulator teminalu na Widlich (smer Linux
-> Widle asi tezko :-))) )
Pokud je pozadovana jeste jina, zde nezminena funkcnost, pak prislusny program
(napr. RealAudio, databaze, ...)

> na tom s Linuxem mi bezi Apache.  musi mit ten win_comp pridanej nejakyho
> NetWare klienta, nebo ne ?

Huh???? Vy tam nekde jeste mate Networa? V tom pripade Mars na Linuxu ...
Pokud ne, tak si precist neco o zakladech Unixu a Linuxu zvlaste!

> diky moc, cezi

Neni zac.
Ale do toho archivu se laskave podivejte a Meta-FAQ prectete.

Karel