Askey HCF PCI WinModem

Jakub Strnad kuba.str na cbox.cz
Pondělí Leden 1 22:59:50 CET 2001

Zdravim,

vsiml jsem si, ze nejsem prvni v teto konferenci, kdo ma podobny problem s
modemem pod Linuxem. Mam modem Askey V1456VQH-R3, neboli Conexant HCF PCI
V90 56k. Ten samozrejme sam bez ovladace nedokaze zpracovavat AT prikazy.
Napadlo me, ze bych tedy zkusil k nemu neco jako ovladac napsat. Proto
se chci zeptat, jestli nema nekdo uz nejake zkusenosti s timto modemem.
Hodi se mi kazda informace (treba jak zvednout nebo polozit sluchatko :).
Nechce se mi totiz prohrabavat se windowsovskym ovladacem, ktery ma 1MB.
Zkousel jsem neco posilat na porty, ale jedine, co se mi podarilo zpusobit,
byl restart pocitace.

Predem diky.

J. Strnad