rh 7.0, gcc a problemy

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Úterý Leden 2 11:59:35 CET 2001

	zdravim!

	do noveho roku se starymi problemy - omlouvam se predem, ale prave jsem
prolezl arxiv konference krizem krazem a nenasel jsem uspokojive reseni:
upgradnul jsem rh 6.2 na 7.0 a mam ted samozrejme problemy s kompilaci
programu pomoci gcc. samozrejme, ze jsem o tom vedel dopredu, ale myslel
jsem si, ze to pujde nejak rozumne, snadno a ryxle vyresit, ale nezvladnul
jsem to. takze se ptam: CO VSEXNO mam downgradovat (gcc, egcs a ja nevim co
jeste) a na jaky verze, dal to nekdo dohromady, proste muze mi nekdo
poradit?? nebo se mam vratit zpatky k rh 6.2 a pockat na 7.1?

	dekuju predem

--
daniel f. hrouzek - programátor stratosféra on-line

email	hrouzek na stratosfera.cz		icq	77845458 (d_f_h)
xchat	d.f.h (www.xko.cz)		www	www.stratosfera.cz
						www.taverna.cz

trustno1