crontab

Pohoda pohoda na seznam.cz
Úterý Leden 2 15:27:51 CET 2001

Vazeni zkusenejsi,
nevim, jak zajistit, aby se mi spoustel pravidelne php skript v pripade, ze
mam nainstalovano PHPko jako modul apache a tudiz nelze volat interpret
primo jako cgi. Zkousel jsem to oblbnout pres lynx s presmerovanym vystupem
do /dev/null umisteny v crontabu, ale to mi hazi chybku, ze dany terminal
nelze vymazat (ci na nej umistit kurzor). Zkousel jsem i lynx volat s
parametry -source nebo -dump ale vysledek byl stejny. Potrebuju jen zaslat
URL, aby se vykonal skript. Vystup jiz nepotrebuji. Je nejaky extra prepinac
pro lynx, nebo jiny standartni programek, ktery by mi to umoznil?
Dik moc