(rescue disk RH 6.2) Re: Zvukovka <=> gramofon

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 2 17:35:57 CET 2001

On Tue, 2 Jan 2001, Okrina Miroslav wrote:

> Zdravim, muzete mi prosim nekdo poslat image na rescue disk pro RH 6.2 ?

Můžete mi někdo vysvětlit co rescue disk má společného s zvukovkou, nebo
gramofonem?
Že bych ten disk přehrával na gramofonu a opravoval OS?

Aspoň u RH 6.2CZ pokud si vytvořím botovací disketu pro síť tak po startu
můžu vybrat co se má spustit.
F5 - rescue.
Jinak mělo by to být i v normálním image pro instalaci.

Image jsou na CD.

> Dekuji moc. Hledal jsem ho vsude mozne, ale nenasel. Jeste jednou dik.
> BTW na instalacnim CD ho nemam.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.