Askey HCF PCI WinModem

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Úterý Leden 2 20:49:35 CET 2001

> Napadlo me, ze bych tedy zkusil k nemu neco jako ovladac napsat. Proto
> se chci zeptat, jestli nema nekdo uz nejake zkusenosti s timto modemem.

Ano, mam s timto modemem zkusenosti, mel jsem ho pul roku a byl jsem
rad, ze se mi ho podarilo prodat. Dodnes toho kupce lituji i kdyz mu pod
win funguje bez problemu..

> Hodi se mi kazda informace (treba jak zvednout nebo polozit sluchatko :).

Otevrit pocitac, vyjmout faxmodem, zavrit pocitac, otevrit popelnici, vlozit
modem, zavrit popelnici :-)))

Nestoji to za to se tim vubec zabyvat, externi modemy jsou stabilnejsi a
nezerou cas procesoru. Vysledek nebude odpovidat vynalozene namaze.
V konecnem dusledku externi modem vyjde levneji (staci levnejsi procesor
pri stejnem vykonu pocitace). Kdo chce dnes pomale a nestabilni PC?
Ten, kdo si kupuje levny PCI modem.

bye

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?