KDE 1.x a 2.x najednou

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 3 01:50:49 CET 2001

On Wed, Jan 03, 2001 at 12:28:28AM +0100, David Klimek wrote:

> Nejak je to vyreseno v distribuci Suse 7.0, kde se obe verze
> automaticky naistaluji a chodi to, ale s prekladanim jsou problemy.

Napr. na Red Hat 7 jsem nainstaloval KDE2 z
ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/kde/stable/2.0.1/distribution/rpm/RedHat
a potom jsem prinstaloval baliky kde1-compat-* z
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-cz/7.0/disks/disk2/extra/preview/KDE2
a jeste i qt1x-* ze standardni RH7 distribuce.

Pokud prekladate software, je potreba (napriklad zasahem do .spec
souboru) prizpusobit preklad pozadovane verzi QT a KDE prepinaci
./configure --with-qt... a promennou $KDEDIR ...

Ovsem je pravda, ze s prekladem byvaji problemy, protoze mnoho
programu pro qt-1.40 nechodi treba s qt-1.44, jindy software pro
qt-2.0 nechodi s qt-2.1 apod.

Celkove mi na KDE2 vadi, ze strasne dlouho startuje samo o sobe a
kazda aplikace strasne dlouho nabiha (odpovidajici aplikace pro
Gnome/GTK startuji nekolikanasobne rychleji). Konqueror ma problemy s
nastavenim nekterych fontu pro nektere znakove sady (Unicode),
dodavany media player je desne narocny na CPU ... Nicmene jsem ho
shledal dostatecne intuitivnim a dostatecne lokalizovanym pro moji
pritelkyni, ja sam pouzivam Window Maker.

bye

--
   Martin Mačok
  underground.cz