Instalaca KDE 2.0.1

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Středa Leden 3 11:16:14 CET 2001

> (Vzhledem k
> neskutecne pomalosti KDE2 ho ale nejspis brzo odinstaluju).

Nerozumím tomu, proč někteří lidé si stěžují na pomalost KDE 2.x. Já si ho
neodborně nainstaloval z RPMek a z rychlostí jem maximálně spokojen na
průměrném HW. Je to rozhodně rychlejší než 1. Že jsou ještě nějaké problémky
s češtinou mě vůbec netrápí, protože věřím, že tím že se to začalo používat
se rychle chybičky vychytají. Jinak je to výrazně uživatelsky nejpříjemnější
window manager.

Nemáte náhodou příliš málo RAM?

Libor Mitrenga    mail-to: libor.mitrenga na msi-zlin.cz
mobil: 0602 716 913, tel: 067 / 721 18 01, fax: 067 / 721 00 44