proces :-0

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Leden 3 11:54:37 CET 2001

> natelneteni
> prilis
> mnoho procesu
> normalnich
> Predpokladal bych

> uklidnit:-) nebot x-ka
> gx/2 pod
>
> hmm. nemel by se pro virge pouzivat -s3v. Teda aspon v 3.x Xech to tak
> bylo.
>
> 				Petr Cech

Ne, to je v poradku. Ja sam pouzivam stejnou grafiku a s S3V serverem jsem
se nikam nedostal (leda do potizi) a musel se vratit zpet k SVGA. Tusim, ale
ze prave tento problem tu byl kdysi zminovan. Myslim, ze problem v kombinaci
s3virge gx/2 a SVGA serverem neni.
(Zapomel jsem uvest: pouzivam XFree 3.3.6)
S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz