rh 7.0, gcc a problemy

Středa Leden 3 12:16:46 CET 2001

On Tue, 2 Jan 2001, Daniel F. Hrouzek wrote:

> 	do noveho roku se starymi problemy - omlouvam se predem, ale prave jsem
> prolezl arxiv konference krizem krazem a nenasel jsem uspokojive reseni:
> upgradnul jsem rh 6.2 na 7.0 a mam ted samozrejme problemy s kompilaci
> programu pomoci gcc. samozrejme, ze jsem o tom vedel dopredu, ale myslel
> jsem si, ze to pujde nejak rozumne, snadno a ryxle vyresit, ale nezvladnul
> jsem to. takze se ptam: CO VSEXNO mam downgradovat (gcc, egcs a ja nevim co
> jeste) a na jaky verze, dal to nekdo dohromady, proste muze mi nekdo
> poradit?? nebo se mam vratit zpatky k rh 6.2 a pockat na 7.1?

Pokud je to chyba kompilatoru, tak upgradujte (Dan uz zminoval updaty z
ftp://updates.redhat.com). To je ale dost nepravdepodobne, protoze se s
tim uspesne preklada cela distribuce.

Pokud je to chyba ve zpusobu psani zdrojaku, tak je to potreba opravit,
protoze v budoucnu to lepsi nebude. Jednoznacny trend je v unifikaci a
dodrzovani standardu (aby kazdy autor nemusel upravovat zdrojaky pro ruzne
kompilatory a platformy) a ukonceni trendu typu: "pro kompilaci pouzijte
kompilator XY verze Z".

Nedomnivejte se, ze ve starsich kompilatorech nejsou chyby. Jen se jednak
neopravuji a jednak jsou zdrojaky uspusobene tak, aby se ty chyby obesly
(coz je spatne).

--
                        Milan Kerslager