Instalaca KDE 2.0.1

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Leden 3 12:31:26 CET 2001

> Od:     "Libor Mitrenga" <konfer na msi-zlin.cz> 03.01.2001 11:16:14

> Nerozumím tomu, proč někteří lidé si stěžují na pomalost KDE 2.x. Já si
ho
> neodborně nainstaloval z RPMek a z rychlostí jem maximálně spokojen na
> průměrném HW. Je to rozhodně rychlejší než 1. Že jsou ještě nějaké
problémky
> s češtinou mě vůbec netrápí, protože věřím, že tím že se to začalo
používat
> se rychle chybičky vychytají. Jinak je to výrazně uživatelsky
> [...]

Prave se mi podarilo KDE 2.0.1 na instalovat z

> Napr. na Red Hat 7 jsem nainstaloval KDE2 z

      ftp://sunsite.cnlab-switch.ch/mirror/kde/stable/2.0.1/distribution/rpm/RedHat

a vsechno je OK. Napred jsem odinstaloval rpm balicky KDE 1.1.2, pak
      provedl upgrade qt 2.0 na qt2.2 + libmng a slape to

vskutku svizne na i686 + 64 MB RAM. Jediny problem byl se switchdesk, ktery
      oznamil, ze kde2 neni nainstalovane

(sprymar jeden). Nezbylo, nez vyeditovat .Xclients-default a napsat mu tam
      "exec startkde".

Michal Vymazal